Lapkričio 11 d. mūsų mokyklos mokiniams vyko integruota gamtos mokslų pamoka. Šio užsiėmimo metu mokiniai tyrinėjo, kokių savybių gali turėti įvairios medžiagos, kur jos naudojamos ir kaip galima jas kūrybiškai panaudoti antrą kartą.
Pamokos pradžioje vaikai diskutavo, kas yra pirminės ir antrinės žaliavos, aptarė, kodėl svarbu rūšiuoti, perdirbti bei tausoti gamtos išteklius. Mokiniai nustebo sužinoję, kiek įdomių daiktų galima sukurti iš senų, atrodytų, nereikalingų medžiagų.
Antroje edukacijos dalyje vyko kūrybinės dirbtuvės – vaikai iš senų džinsų gamino sapnų gaudykles. Pynė ir kūrė spalvotus raštus ir papuošimus. Ši veikla leido ne tik lavinti kūrybiškumą, kruopštumą bei kantrybę, bet ir skatino atsakingą požiūrį į aplinką bei daiktų pernaudojimą.
Mokiniai džiaugėsi savo darbais – kiekviena sapnų gaudyklė tapo unikali, atspindinti kūrėjo asmenybę ir fantaziją. Pamokos pabaigoje aptarėme, ką išmokome ir pasidžiaugėme, kad iš paprastų, senų daiktų galima sukurti kažką gražaus, turinčio prasmę ir istoriją.
Tokie užsiėmimai padeda vaikams geriau suprasti gamtos mokslų temas, ugdo sąmoningumą, kūrybiškumą ir atsakomybę už mus supančią aplinką.
4 c klasės mokiniai ir mokytoja Agnė Marija Kurilė


.jpeg)
